یک ماه مانده به آغاز لیگ برتر بسکتبال کشور و هنوز تیم شهرداری گرگان مربی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ اسدالله کبیر دو هفته قبل و حمیدرضا کلاسنگیانی این هفته ازسرمربی گری شهرداری گرگان استعفا دادند. 

کبیر که سالیان سال سرمربی شهرداری بوده گفت: به خاطر بدقولی‌ها استعفا کردم و بودن من مهم نیست ، بسکتبال گرگان باید بماند.

وی اضافه کرد: پس از پایان فصل گذشته گفتند تیم را با شرایط و بودجه بهتری می‌بندیم و تا حدود 2 میلیارد پول می‌دهیم اما یکسری بداخلاقی‌هایی انجام ‌شدو این امر تحقق نیافت.

کبیر ادامه داد: من به هوادران قول داده بودم تیم را مثل فصل قبل چهارم کنم اما با این شرایط نمی شود کار کرد و بهترین راه استعفا بود. 

پس از استعفای کبیر، کلاسنگیانی هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان را برعهده گرفت که هنوز دو هفته از ابلاغ نگذشته که وی هم استعفا و دلیل آن را اینگونه بیان کرد: علت اصلی استعفایم به توافق نرسیدن شرایط مالی با شهردار بود.

وی افزود: در سال گذشته قرارداد مالی نداشتم اما امسال به عنوان سرمربی تیم باید قرارداد مالی می بستم.

کلاسنگینانی گفت:اکنون که سرمربی نیستم، کنار نمی نشینم و هر کمکی که از دستم برای بسکتبال بربیاید انجام خواهم داد و دریغ نخواهم کرد.

حالا تیم پرطرفدار و ریشه ای بسکتبال گرگان به دنبال گزینه هایی دیگری برای سرمربی گری می گردد. 

کمتر از یک ماه دیگر لیگ برتر بسکتبال کشور آغاز می شود که این  تیم پر طرفدار بدون سرمربی است .

 گفته می شود: محمد مهدی ایزدپناه و ساعد کریمی گزینه هایی دیگر برای سرمربی گری تیم شهرداری گرگان هستند که با آنان رایزنی شده است.

تیم شهرداری گرگان در حال حاضر با 11 بازیکن قرارداد بسته است و به تمرینات خود بدون داشتن سرمربی ادامه می دهد.

لیگ برتر بسکتبال از هفتم آبان ماه آغاز می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.