به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ایستادگی شجاعانه مردم ساکن شهرکهای نبل و الزهراء در حومه حلب با مشارکت زنان و دختران این مناطق در نبرد تمام عیار با تروریستهای تکفیری وارد مرحله جدیدی شد.
بر اساس گزارش شبکه المیادین و فیلمی که از نبل و الزهراء پخش کرد، زنان و دختران این مناطق در حال فراگیری فنون دفاعی و نحوه استفاده از سلاح جنگی هستند تا بتوانند در برابر هرگونه تهدید احتمالی از سوی تروریستهای تکفیری از وطن و خانوادههای خود دفاع کنند.
زنان و دختران ساکن نبل و الزهراء در گفتوگو با المیادین تاکید کردند هدف از آموزش سلاح، دفاع از سرزمین و ناموس است.
بر اساس ادبیات گروههای تروریستی افراطی که از چهار سال پیش تا کنون همچنان نبل و الزهراء را در محاصره خود قرار داده اند، سرنوشت زنان ودختران این مناطق یا قتل است یا اسارت و بردگی و به همین سبب مردم این شهرکها با تمام امکانات و ابزاری که در اختیار دارند، جانانه از وطنشان دفاع میکنند.
زنان و دختران نبل و الزهراء امروز به این نتیجه رسیده اند که نقش آنها باید فراتر از نقش فعلی باشد و به استفاده از سلاح و جنگ در کنار مردانشان ارتقا یابد و به همین سبب شاهد روی آوردن آنها به دورههای آموزشی درباره چگونگی استفاده از سلاح هستیم.
در گزارش المیادین آمده است زنان و دختران نبل و الزهراء، اطلاعات اساسیای را درباره اهمیت نبرد دفاعی و چگونگی مشارکت در آن در کنار استفاده از سلاح شخصی کسب میکنند.
این دورههای آموزشی در چند مرحله برگزار میشود که مرحله اول شامل تیراندازی و چگونگی استفاده از سلاح جنگی و مشارکت در محافظت و نگهبانی، مرحله دوم کسب مهارتهای رزمی و آموزش انواع سلاحهای جدید به آنها و پیوستن به کمیتههای مردمی مدافع نبل و الزهراء و مشارکت فعالانه در این نبرد در صورتی که دو شهرک در معرض هر گونه حملهای از سوی تروریستها قرار گیرد.
تنها هدف مشارکت زنان و دختران در دورههای آموزشی نظامی صرفا دفاع از مناطقشان در برابر هجوم احتمالی تروریستهای تکفیری افراطی است، دفاع از سرزمین و ناموس هدف زنان و دختران این مناطق است، در حالی که هدف گروههای تروریستی، ویرانی و هتک نوامیس است.
زنان نبل و الزهراء میخواهند پشتیبان مجاهدان باشند نه باری بر دوش آنها. آنها در طول سالهای جنگ و محاصره همواره دوشادوش مردان خود از سرزمینشان دفاع کردهاند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکردهاند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/