نشست هماهنگی برنامه ریزی هفته ملی کودک برگزار و مقرر شد نمايشگاهي در مركز فرهنگي شماره 8 مشهد با مشاركت سازمانهای مربوط،‌ برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نشست هماهنگی برنامه ریزی هفته ملی کودک با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری و نمایندگان سازمانها در استانداری برگزار و مقرر شد نمايشگاهي در مركز فرهنگي شماره 8 مشهد با مشاركت سازمانهای مربوط،‌ برگزار شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی، فرهنگی استانداری با اشاره به فعاليتهاي متنوع كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در حوزه فرهنگ،‌ هنر و ادب، گفت: هفته ملی کودک می تواند فرصت بسیار خوبی جهت تعامل کانون و سایر سازمانها و معرفی ظرفیتهای بالای کانون در حوزه کودک و نوجوان و شناساندن آن به جامعه باشد.

حسینی افزود: یکی از مشخصه های کانون این است که فعالیتها و آموزشها در این سازمان به شکل غیرمستقیم و جذاب برای مخاطب کودک و نوجوان ارائه می شود که به مراتب تاثیر گذاری بیشتری دارد.

مدير كل كانون استان و دبير جشنواره هفته ملي كودك درباره كانون و حوزه فعاليت و تاثير عميق فرهنگي آن گفت: فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی مانند یک سفره آب زیرزمینی است که شهری را سیراب می کند اما دهانه کوچکی دارد که کمتر دیده می شود.

محقق نیشابوری افزود: آمده ایم تا علاوه بر استفاده از ظرفیت سایر سازمانها در حوزه كودكان و نوجوانان، توان و ظرفیت کانون را نیز در اختیار رسیدن به اهداف فرهنگی سازمانهاي ديگر در اين حوزه، قرار دهیم.

فرشته سلجوقی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی، با اشاره به عدم شناخت جامعه از ظرفیتهای بالای کانون، گفت: با توجه به مسوولیتی که بر عهده معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و کارگروه امور بانوان و خانواده استانها سپرده شده است، آمادگی هر گونه همکاری در برگزاری هر چه باشکوهتر هفته ملی کودک را داریم.

کانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان به عنوان دبیرخانه‌ی دایمی شورای برنامه‌ریزی هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه با همکاری وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با کودکان و نوجوانان و در کنار تشکل‌های مردم‌نهاد، در سراسر کشور برنامه‌هایی ویژه را طراحی و اجرا می‌کند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.