فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه مقبوليت پليس از اقتدار نرم حاصل مي شود، گفت: اقتدار واقعي پليس منوط به استفاده حداكثري، از سرمايه اجتماعي است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار "عليرضا صالحي با بيان اينكه در نظام جمهوري اسلامي ايران مردم ركن اصلي امنيت هستند، گفت: در اقتدار نرم، مردم از سر اعتقاد و باور قلبي، پليس را دوست دارند و بزهكاران و مجرمان از وجود پليس احساس نا امني مي كنند.

وي با اشاره به اينكه اينكه مشروعيت اقتدار پليس در تعامل و همكاري با نهادها و مردم است، تصريح كرد: همدلي و همزباني اين است كه از مجرمان و بزهكاران دوري کرده و طرفدار قانون باشيم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه اقتدار سخت پليس براي تبهكاران، مجرمان و قانون شكنان بوده و رحمت و محبت او براي آحاد مردم است، بيان کرد: هيچ اقدامي خارج از بستر امنيت، تحقق و معنا پيدا نمي كند.

صالحي آرامش مردم را در سايه امنيت دانست و گفت: اگر امنيت محقق شود اسباب آرامش كارآمدتر مي شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان همچنين در ادامه، ملاک قرار دادن اقتصاد مقاومتي که معادل قناعت است را راهکار حل مشکلات اقتصادي دانست و تاکيد کرد: اين روزها جوانان به تنها چيزي که توجه نمي‌کنند قناعت است، از اين رو معضلات اقتصادي موجود در جامعه موجب بروز مشکلات و جرايم ناشي از آن براي جامعه شده است.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به شعار هفته ناجا به نام " اقتدار پليس، همدلي و همزباني، امنيت و آرامش"، گفت: در هفته گراميداشت نيروي انتظامي امسال در استان 700 برنامه اجرا مي شود كه رويكرد اين برنامه ها بيشتر جنبه آموزشي و آگاهي بخشي دارد.

وي با تاكيد بر اينكه اجراي برنامه ها به صورت رسمي، از يازدهم تا هفدهم است، تصريح كرد : 89 برنامه اصلي با حضور اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه در اين هفته اجرا مي شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان به برخي از اين برنامه ها اشاره كرد و گفت: ديدار با نماينده محترم ولي فقيه، برگزاري صبحگاه مشترک، اجراي برنامه ويژه "گذرغدير" كه به مدت يك روز در خيابان امام برگزار مي شود، حضور كاركنان در پايگاه‌هاي انتقال خون، همايش راهوران محله، تجليل از نمونه‌هاي ترافيکي، همايش فرهنگ‌ياران و همياران پليس و ... ازجمله‌ اين برنامه ها است.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: سرمایه ، اقتدار ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.