نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بخش فرهنگ اسلامی یک مساله مهم و اثر گذار بوده و ترویج هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی با ایده حاکم کردن فرهنگ ناب اسلامی بر جهان به پیروزی رسید.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی ظهور و بروز کرد که ابرقدرت ها می خواستند نام خدا را محو کنند و اسلام را بردارند اما انقلاب ایران قانون خدایی را مطرح کرد و به افکار پلید ابرقدرت ها پایان داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: این نظام ولایی بشر را به سوی خدا می خواند، دستورات خدا را بر روی زمین اجرا می کند و ارزش های الهی را در جامعه گسترش می دهد لذا باید برای حاکم کردن این نظام بر جهان تلاش شود.

وی افزود: همه ما به عنوان مروجان و مبلغان حکومت و فرهنگ دینی وظیفه داریم وارد این میدان شده و با تبلیغ و ترویج دین، گام هایی مثبت در این راستا برداریم و از تمامی ظرفیت ها در این مسیر استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه های دشمنان علیه مسلمانان اظهار کرد: دشمن همواره علیه ما توطئه و نقشه دارد و می خواهد اعتقادات ما را هدف قرار داده و در صدد است ما را از دین جدا کرده و با فرهنگ خود عجین کند که تا حدودی موفق نیز بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف خود تا حدودی موفق شده اند باورهای جوانان ما را عوض کنند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در شبکه های مختلف ماهواره ای به تبلیغ فرهنگ خود می پردازند.

 حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه دین منطق الفراق ندارد و تمامی زندگی بشر را در برگرفته و برای آن برنامه دارد گفت: باید این الگوی دینی و حاکمیت دینی را در همه ابعاد زندگی بشر تبلیغ کرده و سبک زندگی را سبک زندگی اسلامی قرار دهیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.