با دو گریم متفاوت در این سریال حضور پیدا کرده‌ام و تا به حال چنین شخصیتی را از من ندیده‌اید.

نوید خداشناس بازیگر سریال «کیمیا» در خصوص نقش خود در این سریال، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «کیمیا» یک سریال صد و ده قسمتی است که من به مدت هفت، هشت ماه در آن کار کرده‌ام. در این سریال در نقش «نادر» ظاهر شده‌ام. «نادر» یک ساواکی قبل از انقلاب است که بعد از انقلاب ترور می‌شود.

وی ادامه داد: نادر دوست صمیمی یک ساواکی دیگر است که نقش او را مهدی سلطانی بازی می‌کند و نیکی کریمی نقش همسر وی (محبوبه) را ایفا می‌کند.

خداشناس در مورد همکاری با جواد افشار بیان کرد: در گذشته با آقای افشار کار کرده بودم. افشار بسیار شخص شریف، نکته سنج و دقیقی است و همین موارد باعث می‌شود تا این مجموعه تبدیل به یک کار بسیار خوب شود.

وی اشاره کرد: من در 14 قسمت سریال «کیمیا» حضور دارم. با توجه به اینکه با دو گریم متفاوت در این مجموعه کار کرده‌ام، می‌توان گفت که «کیمیا» نیز سختی‌های مخصوص به خود را داشت.

خداشناس در خصوص فضای کاری و لوکیشن‌های سریال کیمیا بیان کرد: لوکیشن‌های متعددی را در این کار شاهد هستیم، زیرا این مکان‌ها باید مطابق با فضای قبل انقلاب باشند. لوکیشن‌هایی که انتخاب شدند بسیار شبیه به دوران قبل از انقلاب بوده است.

نوید خداشناس عنوان کرد: آقای بهبهانی‌نیا نویسنده این سریال هستند. در واقع او یک درام‌نویس است. بهبهانی‌نیا به هنگام حضور سرصحنه خط اصلی قصه را برای ما تشریح و بیان می‌کرد، چرا که امکان خواندن یک فیلمنامه صد و ده قسمتی در عمل وجود نداشت. اگر می‌خواستیم کل داستان را بخوانیم، باید به مدت یکسال به مرخصی می‌رفتیم (باخده). به هرحال آقای بهبهانی‌نیا و آقای افشار ما را با کلیت قصه آشنا کردند.

وی تصریح کرد: من تابه حال مشابه این نقش را در کارهای دیگر مشاهده نکرده بودم و با توضیحاتی که آقایان افشار و بهبهانی‌نیا راجع به قصه عنوان کردند، توانستم خود را تا حد زیادی به نقش نزدیک کنم. در کل این کاراکتر شخصیت متفاوتی است، یعنی تا به حال از من چنین شخصیتی را ندیده‌اید.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.