تمام سلام ابراز امیدواری کرد توافق اتمی با ایران، اثرات مثبتی بر لبنان داشته باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، تمام سلام ، نخست وزیر لبنان در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: امیدواریم توافق اتمی ایران و گروه پنج به علاوه یک صفحه جدیدی در روابط بین المللی باز کند و به منزله آغاز بهبود در اوضاع منطقه بوده و اثرات مثبتی بر اوضاع سیاسی لبنان داشته باشد. 

تمام سلام گفت: ما به دنبال منافعی قابل توجه از توافق اخیر بین ایران و پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل و آلمان هستیم و امیدواریم که توافق اتمی ایران و گروه پنج به علاوه یک، صفحه جدیدی در روابط بین المللی باز کند و آغاز بهبود در اوضاع منطقه و اثرات مثبتی بر اوضاع سیاسی لبنان داشته باشد. 

نخست وزیر لبنان همچنین تصریح کرد: ما هنوز معتقدیم که بهترین راه حل برای مسئله سوریه و کشورهای همسایه آن و جهان این است که به طور مستقیم با ریشه های این فاجعه مقابله کنند. لبنان بر خواست خود مبنی بر رسیدن به راه حلی سیاسی که یکپارچگی، تمامیت ارضی و حقوق و خواست های مردم سوریه را برای یک زندگی آزاد و با عزت تضمین کند و خونریزی ها را در این کشور متوقف کرده و به کشتارها پایان دهد، از جامعه بین المللی و به طور ویژه قدرتهای جهان تاکید می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار