تئاتر باران میزبان نمایش «یک فیلم مستند داستانی» می‌شود.

سعید هاشمی‌پور کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشنامه «یک فیلم مستند داستانی» گفت: هفت سال پیش با تأثیر از دو داستان واقعی، نمایشنامه «یک فیلم مستند داستانی» را در ژانر معمایی و جنایی به نگارش درآوردم و سعی کردم بر عکس نمایش‌های این ژانر که بیشتر به تحلیل و تأثیرات یک واقعه می‌پردازند با طراحی تعلیق‌های حساب شده اصل رخداد را به نمایش بگذارم.

وی در ادامه بیان کرد: این نمایش داستان زوجی را در مواجهه با خریدارانی روایت می‌کند که با هدف سرقت به منزل آن‌ها آمدند. در پایان این اثر تمامی گره‌ها باز می‌شوند اما قضاوت در خصوص کنش‌ها و واکنش‌های هر شخصیت به عهده خود مخاطب است.

هاشمی‌پور اظهار داشت: نمایش «یک فیلم مستند داستانی» از فضاسازی گرفته تا متن و بازی بازیگران رئالیستی است و نورپردازی این اثر نمایشی با توجه به محتوای آن به گونه‌ای هدفمند به ایجاد تعلیق کمک می‌کند. صحنه این نمایش نیز به شیوه مینی‌مال طراحی شده است.

گفتنی است که نمایش «یک فیلم مستند داستانی» به کارگردانی و نویسندگی سعید هاشمی‌پور با بازی اتابک نادری، ریحانه سلامت و سولماز نادری از 19 مهر در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار