کارخانه داروسازی بایرافلاک لرستان با بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز دنیا تولید بخش مهم و قابل ملاحظه ای از دارو های دامی کشور را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شرکت داروسازی بایرافلاک لرستان در سال 1388 در منطقه ویژه اقتصادی ازنا دراستان لرستان تاسیس شد.

و در سال 1393 باسرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را در بخش داروهای دامی آغاز کرد.

این کارخانه با هدف تولید داروهای مورد نیاز بازارهای داخلی و صادرات داروهای دامپزشکی با بالاترین کیفیت موجود و با بهره گیری از جدیدترین فن آوریهای روز دنیا در حوزه ی سلامت قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی اعم از اروپایی و آمریکایی تاسیس شده است.

معاون این کارخانه گفت:این کارخانه با سرمایه گذاری 80 میلیاردتومان ظرفیت تولید 200 قلم داروی دامی و 500 قلم داروی انسانی را دارد که درحال حاضر با بهره برداری کمتر از یک سال ازاین کارخانه ما 10 قلم داروی دامی تولید میکنیم که درآینده نزدیک خط تولید داروهای انسانی هم شروع به کار می کند.

ابول زاده  افزود: تولید محصولات در این کارخانه کاملا بر طبق استانداردهاو روشهای صحیح تولید برای محصولات داروئی اعم از TGA,ICH,EMEA,FDA.WHO,GLP.GMP و صورت می گیرد واز این جهت تنها کارخانه ایران درخاورمیانه است که در همه ابعاد،کاملاً مطابق با برترین استانداردهای جهانی عمل می کند.

مدیر خط تولیداین کارخانه هم گفت:کارخانه داروسازی بایر افلاک با 7 خط تولید در حال حاضر 10 قلم داروی دامی تولید می کند که بخش مهی ازداروهای دامی کشور ا زجمله پینی سیلین ،پمادهای پستانی،ویال مایع ومایعات خوراکی در این کارخانه و باتوان متخصصان داخلی تولید می شود.

شیخی افزود: دراین کارخانه 200نفربه صورت مستقیم و800نفربه صورت غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

مدیربازرگانی کارخانه بایرافلاک لرستان هم بااشاره به راه اندازی این کارخانه درمنطقه ویژه اقتصادی ازنا می گوید :این ویژگی فرصت مناسبی روبرای صادرات محصولات دارویی فراهم کرده است

محمدخانی با اشاره به اینکه تمام داروهای این کارخانه به مصرف داخلی می رسند افزود :بسترهای لازم برای صادرات این محصولات رابه کشورهای آسیایی و اروپایی در ماه های آینده خواهیم داشت که صادرات این کارخانه بزرگ میتواند از خروج ارز در کشور جلوگیری کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.