نایب رئیس هیات تیراندازی استان تهران گفت: مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی با حضور تیراندازان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

بکتاش قیدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، از برگزاری مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی تهران خبر داد و در این خصوص بیان کرد: مسابقه جایزه بزرگ به تیراندازی میزبانی هیات استان تهران بزرگترین مسابقه تیراندازی در سطح هیات استان است که با حضور ورزشکاران تیرانداز و خانواده‌ها از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نائب رئیس هیات استان تهران افزود: رویکرد ما یک رویکرد همگانی است به طوری که هر کس شناختی از تیراندازی دارد می‌تواند در این مسابقه شرکت کند، البته در این رویداد بزرگ ملی پوشان تیراندازی نیز حضور خواهد داشت که به طور قطع ایجاد انگیزه برای ملی پوشان و دیگر شرکت کننده‌ها خواهد بود.

وی افزود: مسابقات جایزه بزرگ تیراندازی در چند مرحله و در سالن‌های مختلف در استان تهران برگزار خواهد شد که به صورت آن لاین نیز قابل مشاهده است و تاکنون با توجه به استقبالی که از این رقابت صورت گرفت پیش بینی می‌شود آماده تعداد شرکت کننده‌ها بسیار بالا باشد.

نائب رئیس هیات تیراندازی استان تهران گفت: با توجه به اهمیت این مسابقه بسیاری از مسئولین کشوری از جمله نمایندگان مجلس، مسئولین در وزارت ورزش و دیگر مقامات کشوری و لشکری در این مسابقه حضور خواهند داشت.

قیدی از بودجه در نظر گرفته برای برگزاری این رویداد بزرگ تیراندازی گفت: از آن جا که تیراندازی رشته پر هزینه‌ای است، به طور قطع برگزاری چنین مسابقه‌ای بودجه زیادی را می‌طلبد هدف ما ایجاد انگیزه و تکاپو بین ورزشکاران و خانواده‌هایی است که در این رقابت شرکت می‌کنند. جایزه‌ای که برای رتبه‌های برتر این رقابت در نظر گرفتیم بسیار بالا است که امیدوارم شرکت کننده‌ها بهترین عملکرد را در این مسابقه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار