به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس دو پروژه آبرسانی روستایی( افراکتی- مهدی آباد ) و (میکلا ) در شهرستان قائمشهر افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ دو پروژه آبرسانی روستایی شامل ( افراکتی مهدی آباد ) و (میکلا ) در شهرستان قائمشهر با صرف اعتباری بالغ بر 2764 میلیون ریال در آخرین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مهندس محمدزاده معاون طرح و توسعه شرکت آبفار استان ، مهندس زمانی مدیر امور آبفار قائمشهر و برخی از مسوولان محلی به بهره برداری رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی قائمشهر در حاشیه افتتاح این پروژه ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: برای بهره برداری از این دو پروژه حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق،احداث مخزن زمینی به حجم 300 متر مکعب،خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور و ...اجرا شد.

مهندس مصطفی زمانی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها 1079 خانوار 5 روستای بالا افراکتی-پایین افراکتی-پاشاکلا افراکتی- مهدی آباد و میکلا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.