مدیر پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت :در 6 ماهه نخست امسال 93میلیون و 700 هزار لیتر بنزین معمولی و بنزین سوپر در استان مصرف گردید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ طاهری گفت: در این مدت مصرف CNG  در استان بیش از 39 میلیون متر مکعب بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیش از 5 درصد رشد مصرف را نشان می دهد.

وی افزود: مصرف نفت کوره در استان در مقطع 6 ماهه اول سال سه میلیون لیتر بوده که در مقایسه با سال قبل بیش از دو برابررشد مصرف داشته و به دلیل ذخیره سازی این فرآورده در کارخانه جات گازسوز مثل کارخانه سیمان استان می باشد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی استان در خصوص مصرف گاز مایع گفت: در نیمه نخست امسال مصرف گاز مایع بیش از 8600 تن بوده که این فرآورده هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصدی را نشان می دهد.

طاهری افزود: با اجرای طرح پیمایش برای خودروهای دیزیلی پیش بینی می شود مصرف نفت گاز(گازوئیل) مصرف منطقی خود را داشته باشد . 

مصرف سوخت های هوایی در فرودگاه استان بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

اسداله طاهری مدیر پخش فراورده های نفتی استان گفت: تامین سوخت انواع هواپیماها و بالگردها که از فرودگاه یاسوج انجام با حساسیت خاص خود صورت می پذیرد .

وی افزود: در طول 6 ماهه اول امسال بیش از یکصد و 63 هزار لیتر سوخت هوایی به هواپیما ها و بالگردها در فرودگاه تحویل گردیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد افزایش داشته و نشان از افزایش پرواز در فرودگاه یاسوج می باشد.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: بنزین ، سی ان جی ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.