زن جوان زمانیکه دید شوهرش او را از خانه بیرون کرده است، تصمیم به جدایی گرفت.

شوهرم مرا در خیابان رها کرد
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم ساعت 10 شب مرا از خانه بیرون کرد و وقتی من به خیابان رفتم دنبالم نیامد.

این مرد خیلی خودخواه است و به خاطر یک دعوای ساده حاضر شد مرا از خانه بیرون کند و ساعت شب در خیابان ها آواره کند. وقتی از خانه بیرون آمدم چند دقیقه ای جلوی در نشستم، با خودم گفتم حتما شوهرم به دنبالم می آید و اجازه نمی دهد من آن موقع شب در کوچه و خیابان بمانم. ولی شوهرم در عین بی رحمی اصلا اهمیتی نداد، برای همین من ماندم آواره و از آنجا که خجالت می کشیدم آنوقت شب از خانه مان در اطراف تهران به خانه پدرم بروم، پیش دوستم رفتم. ولی همان شب تصمیم به جدایی گرفتم.

در این لحظه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من هم اگر به دنبال همسرم نرفتم برای این بود که می خواستم از او جدا شوم. این زن همیشه دنبال بهانه است تا با من قهر کند و من هم منت او را بکشم. دیگر از این کارهایش خسته شدم و همانجا با خودم عهد کردم برای همیشه از این زن جدا شوم.

بعد از صحبت های این زوج، قاضی سعی کرد آنها را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرارشان را دید، رسیدگی به این پرونده را جلسه آینده موکول کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۱:۲۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۴
خانم ها به جا ناز و کرشمه تو این شرایط اقتصادی بهتر کمک حال آقاشون باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
این دلیل خوبیه باسه سیب زمینی شدن؟!!! اگه اراذل بلایی سرش میوردن دعا میکرد از اون اخلاقش بدتر باشه اگه وجدان بیدار باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس تر
۱۲:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
ناشناس عزیز، خانم ها گاهی اوقات حرص آدم را در می اورند ، هم آقایان باید مراعات کنند هم خانم ها اول زندگی بهانه گیر نباشند ، اما در هر صورت نباید آنها را بیرون کرد الصبر مفتاح کل شدائد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
مردک بی غیرت تصمیم بر جدایی داشتی باشد آیا غیرتت قبول کرد که یک زن تنها وشب در خیابان رها کردی
آخرین اخبار