معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تامین بخشی از کمبود نیروی انسانی در مدارس و امکان پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان خبر داد.

محمد بطحایی معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص معلمانی که به مقطع پایین‌تر منتقل شده‌اند و اکنون در حال فعالیت هستند، گفت: سال تحصیلی 95_94 از حیث سازماندهی نیروی انسانی سال سختی است و علت آن تغییر نظام آموزشی است که در ساختار آموزش و پرورش ایجاد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روند تغییرات موجب شده تا برخی همکاران فرهنگی به مقاطع دیگر منتقل شوند.

بطحایی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری یکسال از مقطع متوسطه دوم کم شده است و یک چهارم از معلمان متوسطه کلاس ندارند، تصریح کرد: از کلیه همکاران فرهنگی خواستیم تا امسال و سال تحصیلی آتی همکاری کافی با وزارتخانه را داشته باشند تا مشکل کمبود نیرو در مقطع ابتدایی و متوسطه اول برطرف شود.

 پاداش فرهنگیان در انتظار اعتبارات
معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پاداش فرهنگیان گفت: متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات موفق به پرداخت وجوه همکاران بازنشسته در نیمه دوم سال 93 نشده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا چند روز آینده که بودجه 9 ماهه ابلاغ می‌شود، این امکان فراهم شود تا بخشی از پاداش فرهنگیان را پرداخت کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار