سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: امروز ایران در آستانه ورود به باشگاه قدرت‌های جهانی است و علی‌رغم هه توطئه‌ها پیشرفت کرده است.

ایران در آستانه ورود به باشگاه قدرت‌های جهانی است
به گزارش خبرنگار دفاعی و امنینی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن کاظمی قمی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق در اولین همایش نخبگان فعال در عرصه بین‌الملل که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران در آستانه ورود به باشگاه قدرت‌های جهانی است و علی‌رغم همه توطئه‌ها در همه زمینه‌ها پیشرفت کرده است.
 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس همه کفر با نظام صدام همکاری کردند اما ملت در برابر نظام استکباری تمام قد ایستاد و مدلی را ارائه کرد که امروز آثار مقاومت ملت ایران را در منطقه می‌بینیم.
 
کاظمی قمی با اشاره به تلاش غرب برای جایگزینی امانیسم به جای معنونیت و مقابله امام خمینی با استکبار در تمام رده‌ها گفت: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی، ایران در مقابل نظام استکبار جهانی ایتسادگی کرده است.
 
سفیر سابق ایران در عراق با اشاره به پیوندهای سیاسی و ایدئولوژیک مقاومت در منطقه و مشروعیت گسترده جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز مقاومت هشدالشعبی در عراق و مقاومت بسیج مردمی در سوریه و حزب‌الله در لبنان و مقاومت نیروهای مردمی در عراق همه با الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 
وی با اشاره به تلاش استکبار در جهت شکستن مقاومت ملت‌های منطقه و تلاش اسرائیل در جنگ سال گذشته برای شکستن مقاومت ملت غزه عنوان داشت: اسرائیل و آمریکا از روش‌های مختلف همچون جنگ نیابتی ترور و استفاده از گروه‌های تکفیری به دنبال تحقق غرب آسیای جدید هستند و امروز جریان تکفیری مأموریت دارد تا مرزهای شرقی گسترش یابد.
 
وی خاطرنشان کرد: سعودی‌ها در یمن به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند و بینی پادشاهی عربستان در یمن به خاک مالیده خواهد شد و یمن باتلاق بزرگی برای سعودی‌ها خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار