بزرگ‌ترین بوستان شهر قزوین در آبان ماه امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سید مهدی کاظمی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: بوستان ملاخلیلا، با مساحت حدود 7 هکتار با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و گسترش فضای تفریحی در مراحل پایانی عملیات عمرانی و فضای سبز قرار دارد.

وی افزود: به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در سطح شهر و کمربندی جمهوری اسلامی این بوستان پذیرای مسافران و شهروندان خواهد بود.

کاظمی تاکید کرد: برای احداث این بوستان در حدود 7 میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود در 12 آبان ماه امسال به بهره‌برداری برسد.


مدیرعامل سازمان پارک‌هاو فضای سبز شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنانش به پروژه‌های شاخص سال 94 این سازمان اشاره کرد و گفت: احداث فضای سبز بوستان نسترن در شهرک دانش به مساحت 4 هزار مترمربع، احداث سرای پیشکسوتان به مساحت 5600 مترمربع، انتقال آب غیرشرب از بوستان دهخدا به بوستان باراجین، انتقال درختان تنومند تقاطع غیرهمسطح قدس به تعداد 78 اصله و فضای سبز بوستان پونک از جمله این پروژه‌ها می‌باشد.

کاظمی ادامه داد: احداث فضای سبز پیرامون تقاطع غیرهمسطح نخبگان، کاشت 50 هزار اصله نهال با هدف توسعه طرح درختکاری و افزایش سرسبزی شهر نیز از دیگر موارد پروژه‌های شاخص این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار احداث این پروژه‌ها عملیات حفظ و نگهداری فضای سبز به وسعت 590 هکتار جزو امور حساس و روزمره این سازمان است.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.