مربی پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران معتقد است تیم کشورمان مجموعه‌ای از بهترین‌‌های بسکتبال آسیاست.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار امروز تیم‌ ملی کشورمان برابر فلسطین اظهار کرد: درست است تیم فلسطین برای نخستین بار جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کرد اما نباید توقع پایینی از تیم داشته باشیم. فلسطین بازیکنان تبعه تاثیرگذاری در ترکیب خود داشت. به ویژه شماره 13 این تیم ( جمال ابوشماله) که قابلیت بازی در پست‌های چهار و پنج را همزمان دارد. او در لیگ چین توپ می‌زند و آنجا هم آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشته است.

اسلامی ادامه داد: با توجه به وجود این بازیکنان در ترکیب فلسطین، آنها تیم بسیار خوبی بودند اما ما با دفاع کم نقصی که به ویژه نسبت به بازی روز گذشته از خود نشان دادند و بازی را جدی گرفتند، عملکرد موفقتری در دفاع و حمله داشتند. 

سرمربی فصل پیش فولاد هفت‌الماس قزوین با اظهار امیدواری از حفظ روند رو به رشد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا افزود: ما بهترین بازیکنان آسیا را داریم که حتی در سطح جهان مهره‌های شناخته شده‌ای‌اند. همچنین مامیدان‌های بیشتری نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی دیده‌ایم و تیم یک دست‌تری نسبت به آنها داریم. بدون شک  ایران با مجموعه‌ای از بهترین‌ها مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید. 

وی افزود: امیدوارم مشکلات بازی با فیلیپین برای تیم ملی تکرار نشود و بچه‌ها از تجربه گرانبهای آن دیدار به خوبی بهره ببرند. تیم ایران امروز به برد قاطعی دست یافت اما این نتیجه به آن معنا نیست که فلسطین تیم ضعیفی بود. آنها به دلیل شکست دیروز ایران با انگیزه مضاعفی به مصاف ما آمدند اما در سوی دیگر میدان تیم ما هم از شکست دیروز انگیزه دوچندانی به دست آورده بود. امیدوارم تیم ملی همیشه اینگونه باشد و به راحتی رقبای آسیایی خود را شکست دهد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار