بیست و یکمین دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور قزوین شب گذشته راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مدیر امور دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در این مراسم گفت: دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با تبعیت از مقام معظم رهبری در پی ترویج اخلاق و دین در میان جوانان هستند تا از مخاطرات تهاجم فرهنگی در امان باشند راه اندازی می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پوررضا گفت: وظیفه نهاد رهبری در دانشگاه ها این است که راه درست را به دانشگاهیان نشان بدهد و نشانه گذاری مسیر برای رسیدن به این هدف متعالی با کار کارشناسی مشخص شده است.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کشور نیز در ادامه این مراسم گفت: تاسیس نهاد رهبری در این دانشگاه فرصت مناسبی برای دانشجویان و کارکنان است تا در جهت ارتقاء سطح فعالیت های دینی و فرهنگی تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدصادق جمشیدی راد ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت بالای حوزه های علمیه قزوین، مقطع ارشد معارف اسلامی به زودی در استان راه اندازی شود.

مرتضی روزبه استاندار قزوین هم در این مراسم، تاسیس نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان را اقدامی ضروری دانست و گفت: امروز بستر و موقعیت مناسبی برای توجه به مبانی دینی و اخلاقی فراهم شده که این جز به برکت انقلاب اسلامی میسر نبوده است.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام محمد محبی به عنوان مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور منصوب شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.