معاون فناوری و امور بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت گفت: شركت‌هاي اروپايي براي مشاركت در پروژه‌هاي ازدياد برداشت از میادین نفتی فردا در ایران گردهم می‌آیند.

سیدامیرعباس حسینی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومين همايش بين المللي فرصت هاي فناورانه نفت و گاز حضور پررنگ و بي سابقه كشورهاي صاحب فناوري با رويكرد همكاري‌هاي مشترك ديده مي‌شود.
بر اساس اين گزارش هدف از همكاري با اين شركت‌هاي اروپايي و صاحبان فناوري، تقويت فناوري ملي در حوزه بالادست است از اين رو تمركز دومين همايش بر روي موضوع ازدياد برداشت خواهد بود. 

وی تصریح کرد: با توجه به واگذاري مديريت فناورانه و يكپارچه ميادين نفتي به دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي پژوهشگاه صنعت نفت در نظر دارد از تجارب و فناوري‌هاي تجربه شده دانشگاه‌هاي صاحب نام و شركت‌هاي معتبر در اين زمينه براي انجام هرچه بهتر اين مسئوليت خطير و ملي در دو ميدان فوق عظيم اهواز و يادآوران گام بردارد.

بر همين اساس با توجه به برنامه ريزي‌هاي به عمل آمده و همچنين دعوت‌هاي هدفمند از شركت‌هاي خارجي  استقبال گسترده‌اي از سوي شركت‌هاي بين‌المللي از دومين همايش‌ فرصت‌هاي فناورانه نفت و گاز صورت گرفته است تا جايي كه بالغ بر 100 نفر ميهمان خارجي براي حضور در در اين آوردگاه بين‌المللي اعلام آمادگي كرده‌اند.

بر پايه اين گزارش شركت OMV، دانشگاه Delft هلند، Imperial College لندن، Senergy انگليس، 
 well Quipفلاندي، Sokar آذربايجان و Energy One اتريشي از مهم ترين شركت‌ها و دانشگاه‌هاي صاحب فناوري در اين همايش بين‌الملي هستند.

گفتني است شركت‌هاي خارجي مقيم تهران،‌اتاق‌هاي بازرگاني، سفارتخانه‌هاي مقيم، شركت‌هاي بهره‌بردار نظير  مناطق نفت خيز جنوب،‌ فلات قاره، شركت ملي نفت ايران،‌ گاز، پخش و پالايش، پتروشيمي و موسسات بين‌المللي از ديگر حاضران در اين همايش هستند.

خاطر نشان مي‌شود دومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي فناورانه نفت و گاز روز چهارشنبه 8 مهر ماه در مركز همايش‌هاي بين‌المللي پژوهشگاه صنعت نفت با حضور مقامات كشوري برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار