نخستین نشست ستاد طرح ملی بصیرت عاشورایی به منظور بررسی نحوه خدمات رسانی به عزاداران و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع)در ایام محرم و اربعین در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف در این نشست با اشاره به آمادگی مسئولان و کارکنان اوقاف برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی برنامه ها و نحوه برگزاری طرح ملی بصیرت عاشورایی درایام محرم و اربعین حسینی برگزار می شود.

وی گفت:در این نشست پیش نویس ستاد خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی شامل اهداف، اعضا ستاد و وظایف ستاد مظرح و پس از پیشنهادات اعضای حاضر در جلسه به تصویب رسید.

به گفته شرفخانی بر اساس مصوبات این نشست مقرر شد تا خدمات رسانی به زائران در هنگام بازگشت از زیارت عتبات عالیات و با مشارکت استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان و پشتیبانی استان هایی به عنوان معین ، امکانات و تسهیلات مورد نیاز در طول مسیر فراهم شود.

وی افزود: همچنین استان ها با معرفی بقاع و موقوفات شاخص برای کمک به اجرای وظایف ستاد که در طرح پیش بینی شده به اجرای این طرح کمک خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد:مقررشد از ظرفیت خیرین ، متولیان و مشارکت سایر دستگاه ها در این طرح استفاده بهینه شود.

شرفخانی در پایان متذکر شد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد شرح وظایف معاونت ها و ادارات مستقل ستادی سازمان اوقاف در طرح بصیرت عاشورایی و ستاد خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرحله برگشت است که قرارشد در این راستا شرح وظایف ظرف روزهای آینده اعلام شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار