معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از طراحی و ساخت گراپ مکانیکی 35 متر مکعبی و هاپر دوقلو در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از اهواز؛ مهندس آقایی گفت: این پروژه به منظور افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری جرثقیل های این مجتمع بزرگ بندری، فرآیند ساخت  گراپ مکانیکی 35 متر مکعبی  و هاپر(قیف) دوقلو مکانیزه و با اتکا بر توان داخلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پروژه مذکور با اتکاء بر  توان بخش خصوصی آغاز شد و به این ترتیب  برای نخستین بار در بنادر کشور، گراپ مکانیکی و قیف دوقلوی تخلیه ی کالای فله ی خشک در این ابعاد و با این ظرفیت  به انجام رسید.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خاطرنشان کرد: تمامی مراحل طراحی و ساخت  این تجهیزات تحت نظارت کارشناسان فنی  و بازرسی های منظم  بر روند ساخت آنها صورت پذیرفته است که تضمین کننده کیفیت نهایی و کارایی آنها خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه طراحی و ساخت این تجهیزات استراتژیک بندری موجب تقویت صنایع داخلی در زمینه ساخت این نوع دستگاه ها می گردد اظهار داشت: بر توان تجهیزاتی این مجتمع بزرگ بندری به منظور پذیرش کشتی های حامل کالای فله ی خشک و جلب رضایت  بیشتر مشتریان به لحاظ ارتقاء توان عملیاتی افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است: گراپ 35 متر مکعبی قابلیت اتصال به جرثقیل های 140تنی خواهد داشت.

انتهای پیام/س

            







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.