دبیر شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات استان تهران گفت: پیکر جان باختگان حادثه منا به محض ورود به فرودگاه مهرآباد و استقبال رئیس جمهور به شهرستان‌ها منتقل می‌شود.

برازجانی:خانواده جان باختگان حادثه منا به تهران نیایندپیام برازجانی دبیر شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات استان تهران در گفت‌وگو با گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ورود پیکر جان باختگان فاجعه منا به تهران گفت: خانواده‌ها لزومی ندارد به تهران بیایند، چرا که پیکر جان باختگان به محض ورود به شهرستان‌هایشان منتقل می‌شوند.


وی افزود: وزارت بهداشت مسئولیت رسیدگی به وضعیت مجروحین حادثه منا را برعهده دارد و به محض ورود مجروحین در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند. استانداری تهران نیز تمام تمهیدات لازم را از جمله آمبولانس برای ورود مجروحین در نظر گرفته است.


دبیر شورای اطلاع‌رسانی و ارتباطات استان تهران افزود: مسئولیت رسیدگی به وضعیت دریافت و انتقال جان باختگان به وزارت کشور سپرده شده که وزارت کشور نیز این مسئولیت را به استانداری تهران محول نموده است و استانداری تهران مسئولیت کل پروژه را به عهده دارد.


وی در ادامه با اشاره به انتقال پیکر جان باختگان به استان‌های خود اظهار کرد: پیکر قربانیان حادثه منا به محض ورود به فرودگاه مهرآباد و پس از استقبال رئیس جمهور تقسیم بندی شده و به شهرستان‌های خود منتقل می‌شوند و با قوه قضاییه توافقی صورت گرفته و نیابت قضایی به شهرستان‌ها برای طی مراحل قانونی داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۴
خدا نبخشد
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی ومحمدرضا
۰۲:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۴
مرگ بر آل سعود.خدالعنتشان کند خدا همه آنها رابه سزای اعمالشان برساند.این میتواندنشانه ظهورولی عصرباشدان شاءالله.ان شاءالله امام زمان ظهورمیکند به همین زودی وآل سعودوتمام دشمنان اسلام به سزای کارشان میرسند.الهم کل ولیک الفرج.
آخرین اخبار