دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان؛ رزمی‌کاران خوزستانی در پیکارهای بین‌المللی جام آذربایجان باکو موفق به کسب 5 مدال طلا، 8 نشان نقره و1 مدال برنز شدند.

خوزستان مدال آور پیکارهای بین المللی جام آذربایجان باکوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی آغاجری گفت: این مسابقات دوم تا ششم مهرماه در باکو آذربایجان برگزار شد و خوزستانی‌ها چندین مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات شایان بختیاری در وزن 60- کیلوگرم بخش کیک ‌بوکسینگ حرفه‌ای به مدال طلا، در بخش‌های آماتور و MMA به 2 نشان نقره دست یافت و در بخش سلاح چوب سوم شد.

آغاجری در ادامه بیان داشت: محمد امیری‌نسب در وزن 65- کیلوگرم بخش‌های MMA و سلاح سرد به 2 نشان طلا، در بخش‌های حرفه‌ای و کیک‌بوکسینگ کیوان به 2 مدال نقره رسید و محمود امیری‌‌فر در وزن 70- کیلوگرم نیز در بخش‌های سلاح، کیک‌بوکسینگ آماتور، کیک‌بوکسینگ کیوان و MMA، به 4 مدال نقره دست پیدا کرد.

 دبیر هیات ورزش های رزمی استان از دست یابی روح‌الله احمدزاده در رده سنی پیشکسوتان در وزن 75- کیلوگرم بخش‌های کاتای چوب و لایت‌کنتاکت به دو نشان طلا خبر داد.

 علی آغاجری خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات شایان بختیاری، ورزشکار جوان خوزستانی به عنوان ستاره این رقابت‌ها انتخاب شد.

 وی در خاتمه عملکرد رزمی‌کاران استان را رضایت بخش اعلام کرد و اذعان داشت: ما پیش‌بینی چنین مدال‌آوری را داشتیم این قهرمانان به ویژه بختیاری که تنها 19 سال دارد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد، همگی از خوب‌های رزمی استان هستند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.