عضو کمیسیون بهداشت گفت: نهادهای مسئول در رسیدگی به تخلفات آب معدنی‌های فاقد استاندارد اهتمام ویژه‌ای ورزند و با متخلفان برخود جدی کنند.

آریایی نژاد: ضرورت برخورد قاطع با متخلفان تولید آب معدنی"احمد آریایی نژاد" عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با نظارت مجلس بر تخلفات کارخانه‌های تولید آب معدنی در کشور، اظهار داشت: کار اصلی کمیسیون بهداشت و درمان جنبه نظارتی بوده و بر اساس قانون مجلس موظف است که از مسئولان فعال در عرصه غذا و دارو در این زمینه توضیح بخواهد.
 
وی گفت: توزیع آب معدنی‌های فاقد استاندارد در بازار و همچنین اینکه آیا این آب‌ها واقعا معدنی است یا از آب لوله کشی مصرفی مردم تهیه می شود، جای سوال دارد.
 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته بحث برانگیز دیگر این است که همین آب‌های تولید شده هم در فروشگاه‌ها در معرض آفتاب و زیر نور و گرما قرار می‌گیرد که همین امر باعث تغییر در ساختار آنها می‌شود.
 
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که نهادهای مسئول در رسیدگی به این تخلفات اهتمام ویژه‌ای ورزند و با متخلفان در هر سطح و جایگاه برخود جدی و قاطع کنند.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: متاسفانه متخلفان کلان و دانه درشت با بهره‌گیری از ابزارهای قدرت و ثروت، عبور از لایه‌های مختلف و نیز لابی‌های گوناگون از قانون فرار می‌کنند، لذا ضروری است مسئولان با متخلفان برخورد قاطع و صریح داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار