رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از همکاری این سازمان برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایل خبر داد و گفت: ما خودمان را در زمینه تولید محتوا و توسعه آن بر بستر موبایل مسئول می‌دانیم.

همکاری سازمان تبلیغات برای تضمین کیفیت محتوای اینترنت موبایلبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامانه تضمین کیفیت محتوا و بوکستان بر اساس تفاهم نامه اپراتور همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی امروز رونمایی شد. نرم‌افزار بوکستان با هدف تسهیل و دسترسی آسان علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین عرضه کتاب‌های دیجیتال توسط ناشران ایرانی بر اساس استاندارهای روز طراحی شده است.

همچنین سامانه تضمین کیفیت محتوا به منظور ارائه خدمت به صاحبان محتوا و سرویس راه‌اندازی شده است. با توجه به سرعت گردش محتوا و حجم بازار سرویس‌های ارزش افزوده، فقدان وجود یک مکانیزم مدیریت و نظارت محتوا می‌تواند باعث ایجاد مخاطرات جدی و تهدید پایداری بازار شود. سازمان تبلیغات اسلامی با اتکا به سابقه غنی در حوزه تولید، مدیریت و نظارت بر محتوا در رسانه‌های گوناگون، در حال حاضر شرایط مناسبی جهت ارائه خدمات مربوط به مدیریت و نظارت بر محتوای ارائه شده در این بازار را دارد لذا در راستای پیشگیری، همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دغدغه‌های خود مبنی بر ایجاد محیطی امن، محکم و پایدار برای مخاطبان شبکه، اقدام به طراحی سامانه‌ای جهت مدیریت و نظارت بر محتوا کرده‌اند.

تفاهم نامه همکاری برای این منظور و همچنین تولید و تأمین محتوای فرهنگی ارزش افزوده باند پهن پیش از این بین حجت الاسلام مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول منعقد شده بود.

منبع: مهر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.