فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف چند محموله کالای قاچاق به ارزش 5.4 میلیارد ریال در محورهای استان خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردارنورعلی یاری روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان، محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در محور بروجن - لردگان کشف شد.

وی افزود: به دنبال کسب اخباری مبنی بر سوء استفاده قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی استان برای حمل کالاهای قاچاق از بنادر جنوبی به مقصد تهران موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران با استقرار در محور بروجن – لردگان حین انجام عملیات ایست و بازرسی، یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار قاچاق را متوقف کردند. 

به گفته فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری در بازرسی از این کامیون کالاهای قاچاق شامل انواع ساعت مچی، کیف دستی و راکت تنیس که فاقد مدارک مثبت گمرکی بود، کشف شد. 

توقیف محموله میلیاردی برنج قاچاق در چهارمحال و بختیاری 

فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف یک محموله برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور بروجن- لردگان نیز خبرداد. 

سردار یاری افزود: ماموران محور بروجن – لردگان حین انجام عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون دو هزار و 100 کیسه 10 کیلویی برنج خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد. 

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لردگان، حین عملیات ایست و بازرسی یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل بار اثاثیه منزل را متوقف و در بازرسی از این خودرو 993 ثوپ البسه خارجی جاسازی شده را کشف کردند.

سردار یاری افزود: در عملیات دیگری در همین محور، ماموران پاسگاه انتظامی دوراهان شهرستان بروجن یک دستگاه خودروی پراید حامل کالا را متوقف کردند.

در بازرسی از این خودرو سه هزار و 230 بسته انواع تنباکو و 516 ثوپ البسه مردانه خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در ارتباط با کشفیات کالای قاچاق در استان چهار نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف داروهای غیرمجاز در شهرکرد 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 297 انواع قرص و کپسول غیرمجاز در مغازه‌های عطاری شهرکرد کشف شد. 

سرهنگ پیام کاویانی افزود: در پی وصول اخباری مبنی بر توزیع داروی غیرمجاز در برخی از عطاری‌های سطح شهرکرد موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از کسب دستور مقام قضایی در بازرسی از عطاری‌های شهر شهرکرد یک هزار و 297 قرص و کپسول غیرمجاز کشف کردند.

کاویانی اظهار داشت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی می‌باشد.

محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری، پل ارتباطی استان‌های جنوبی و مرکز کشور است و بعضاً از سوی قاچاقچیان کالا مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار