نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی گفت: با رسیدگی به دارایی مسئولان، ضمن آسودگی خاطر مردم، جلوی سوء استفاده‌ احتمالی برخی از مسئولین گرفته می‌شود.

"موسی غضنفرآبادی" در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با طرح بررسی اموال و دارایی‌های مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: برای شفاف‌سازی اموال مسئولان نظام و جلوگیری از تخلفات مالی باید این طرح بررسی و سپس تصویب شود.

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی با اشاره به اینکه بررسی اموال مسئولان موجب شفاف‌سازی می‌شود، اظهار داشت: در صورت عملی شدن این طرح، ضمن آسودگی خاطر مردم، جلوی سوء استفاده‌های احتمالی برخی از مسئولین گرفته می‌شود.

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه اجرای این طرح هم به نفع مسئولان و هم به نفع مردم است، تصریح کرد: وقتی شفافیت باشد، ذهنیت مردم نسبت به مسئولان مثبت می‌شود و همچنین اگر اتهام بی‌جهتی به مسئولی نسبت داده شود، با مشخص شدن دارایی و اموالش این اتهامات رفع می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه مجلس در این زمینه اقداماتی را انجام داد خاطر نشان کرد: این موضوع به دلیل اینکه مصوباتش فراتر از قانون اساسی است و افراد زیادی مشمول این طرح می‌شود، مورد اعتراض شورای نگهبان قرار گرفت،لذا این طرح با رد در شورای نگهبان، برای بررسی مجدد به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد و منتظر نظر مجمع و نهایی شدن این طرح هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار