یوسین بولت، قهرمان د‌و‌و‌مید‌ا‌نی جهان اعلام کرد موسسه خیریه او قرار است بخشی از برنامه «د‌و‌و‌مید‌ا‌نی برای دنیای بهتر» شود که از سوی فدراسیون جهانی به راه افتاده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بولت هدف از این کار را انجام فعالیت مثبت برای ایجاد تغییراتی در آموزش، فرهنگ و ورزش عنوان کرد.

«د‌و‌و‌مید‌ا‌نی برای دنیای بهتر»، برنامه‌ای اجتماعی است که بر اساس آن سازمان‌هایی ایجاد می‌شوند از طریق ورزش تغییرات مثبتی را در سراسر جهان ایجاد می‌کنند.

موسسه خیریه یوسین بولت به عنوان عضوی از این برنامه می‌تواند بهتر به کانال‌های تجاری و ورزشی دنیا دسترسی پیدا کند و از این طریق، بهتر به افراد جوان خدمات‌رسانی کنند.

بولت در این باره گفت: بسیار افتخار می‌کنم که موسسه خیریه یوسین بولت به صورت رسمی با فدراسیون جهانی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در جنبش «د‌و‌و‌مید‌ا‌نی برای دنیای بهتر» همکاری می‌کنند. از زمانی که موسسه خیریه تشکیل شده، من و تمامی کارمندان تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم به کودکان کمک کنیم تا به آنجا که می‌خواهند برسند. حرکت فدراسیون جهان پاداشی به تلاش سخت ما است و فرصتی است تا بتوانیم موسسه را گسترش دهیم و جوانان بیشتری را در سراسر دنیا تحت تاثیر قرار دهیم.

سباستین کو، رییس فدراسیون جهانی نیز در این زمینه اظها‌ر کرد: خوشحالم که موسسه یوسین بولت با برنامه «د‌و‌و‌مید‌ا‌نی برای دنیای بهتر» همکاری می‌کنند. فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی و یوسین بولت همراه با هم نه تنها زندگی هزاران کودک را تغییر می‌دهند،‌ بلکه تغییرات اجتماعی اساسی ایجاد خواهند کرد. می‌دانم د‌و‌و‌مید‌ا‌نی چقدر می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد و یوسین بولت به عنوان یک الگو چگونه می‌تواند بر میلیون‌ها نفر تاثیر بگذارد. ترکیب ما بسیار قوی خواهد بود. بی‌صبرانه منتظر هستیم که با هم کار کنیم و تغییرات اساسی را ایجاد کنیم.

«د‌و‌و‌مید‌ا‌نی برای دنیای بهتر» پایگاهی خواهد شد که اعضای فدراسیون‌ها، سازمان‌های د‌و‌و‌مید‌ا‌نی، اسپانسرها و ورزشکاران در آن هم پیمان می‌شوند و تغییرات اجتماعی را ایجاد می‌کنند.

موسسه خیریه یوسین بولت میلیون‌ها دلار در زمینه سلامت و آموزش جوانان در سراسر دنیا به خصوص جامائیکا سرمایه‌گذاری کرده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.