سازمان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا اعلام کرد بر تعداد مسافرانی که تلاش می‌کنند همراه خود سلاح گرم به هواپیما آورند، افزوده شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ حمل سلاح گرم و سرد به داخل وسایل نقلیه عمومی از جمله هواپیما در آمریکا ممنوع است؛ اما تعداد مسافرانی که در این کشور تلاش می‌کنند اسلحه گرم همراه خود به داخل هواپیما ببرند به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

سازمان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا اعلام کرد فقط در یک هفته منتهی به 17 سپتامبر (26 شهریور) 67 اسلحه را در چمدان مسافران کشف و ضبط کرده است. این بالاترین رکورد سازمان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا است، آخرین رکورد کشف سلاح در فرودگاه‌های آمریکا در یک هفته، به مه سال 2013 (اردیبهشت 92) مربوط می‌شود که در جریان آن 65 سلاح کشف و ضبط شد.

مقامات امنیتی آمریکا در هفته منتهی به 17 سپتامبر 64 اسلحه را در قسمت بار کشف و ضبط کردند. گزارش‌های امنیتی نشان می‌دهد در 95 درصد از فرودگاه‌های آمریکا موارد تلاش برای قاچاق سلاح گرم یافت شده است. سازمان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی 2 هزار قبضه سلاح در ایست‌های بازرسی فرودگاه‌های این کشور کشف کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار