دانشجویان رشته‌های پزشکی با جان مردم سرکار دارند در این جهت بایستی به فراگیری علوم و مهارت اهمیت بیشتری بدهند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حاجی میر اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران به علم اهمیت فراوان داده می‌شود، همچنین به حاملان علم هم احترامی زیادی  گذاشته می‌شود.

حاجی میر اسماعیلی در ادامه گفت: تقارن سال جدید تحصیلی با هفته دفاع مقدس را تقارنی خجسته و نیکویی می‌دانیم و  پاسداری از خون شهیدان را به شما دانشجویان جدید الورود توصیه می‌کنم.

حاجی میر اسماعیلی ادامه داد: صداقت ، خوشفکری و تیزهوشی با همراه شدن تلاش ،جدیت و توانمندی سازی جان، موجب پرورش روح و قرار گرفتن در مسیر خداوند می‌شود.در تمام موقعیت‌ها خداوند را فراموش نکنید و قدردان زحمات والدین و اساتید خود باشید چرا که اگر زحمات آنها نبود شما در این جایگاه‌ نبودید.

حاجی میر اسماعیلی در ادامه در خصوص دانشجویان و اساتید دانشگاه گفت: تا قبل از ورود شما به این دانشگاه تعداد دانشجویان 6000 نفر بوده که با ورود دو هزار و هشتاد و پنج دانشجو جدید تعداد دانشجویان این دانشگاه از 8 هزار دانشجو فراتر رفته است، همچنین تعداد اساتید علوم پزشکی ایران در ابتدای فعالیت 700 نفر بوده است که هم اکنون  به 810 نفر رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد.

حاجی میر اسماعیلی به دو مورد از افتخارات چند وقت اخیر دانشگاه علوم پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: در هفتمین المپیاد دانشجویی امسال در حیطه مدیریت نظام سلامت رتبه اول را با کسب 3 طلا یک نقره و یک برنز انفرادی به دست آوردیم.همچنین در آزمون برد تخصصی امسال 25 رتبه برتر به کشور تقدیم کردیم و در بین تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موفق به کسب رتبه دوم شدیم.

حاجی میر اسماعیلی در پایان گفت: همانطور که خداوند در قرآن گفته است اگر جان یک انسان را نجات دهید انگار کل بشریت را نجات داده‌اید و این کاری بزرگ است و از خداوند متعال می‌خواهم بیشتر از پیش ما را در تربیت و هدایت شما یاری کند تا سالی سرشار از همدلی و همزبانی و موفقیت در عرصه‌های ملی و فرهنگی داشته باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.