نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در صحن های مسجدالاقصی درگیر شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، درگیری هایی تازه میان پلیس رژیم صهیونیستی و فلسطینیان در صحن های مسجد الاقصی بوقوع پیوست.

نیروهای رژیم صهیونیستی در این درگیری ها از گاز اشک آور و بمب های صوتی برای متفرق ساختن معترضان، در صحن های مسجدالاقصی استفاده کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجدالاقصی حمله کردند + تصاویرنیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجدالاقصی حمله کردند + تصاویر
نیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجدالاقصی حمله کردند + تصاویرنیروهای رژیم صهیونیستی بار دیگر به مسجدالاقصی حمله کردند + تصاویر
خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد درگیری هایی صبح امروز میان نیروهای رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها در صحن های مسجدالاقصی به وقوع پیوست. عزام الخطیب، مدیرکل اوقاف بیت المقدس در گفتگوی تلفنی با رویترز از مسجدالاقصی اعلام کرد : نیروهای ویژه و گارد مرزی و تعدادی تک تیرانداز پیش از ساعت 7 صبح به صحن های مسجدالاقصی یورش بردند.

وی در ادامه افزود: درگیری ها میان افرادی که در مسجدالاقصی بست نشسته بودند و نیروهای رژیم صهیونیستی بوقوع پیوست. وی اوضاع مسجدالاقصی را وخیم توصیف کرد.

همچنین طبق تصاویر منتشر شده، نیروهای رژیم صهیونیستی، بر سقف های مسجد قبله، واقع در مسجدالاقصی رفتند و شماری دیگر از نیروها در صحن های این مسجد مستقر شدند. همچنین مدیر مسجدالاقصی در گفتگو با رویترز اعلام کرد شماری از افراد، داخل مسجد قبله که از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی محاصره شده است، با گلوله های پلاستیکی زخمی شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار