افضلی‌فرد:

اعضای کمیسیون اصل 90 از "بنیاد تعاون زندانیان" بازدید کردند

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: اعضای کمیسیون ضمن بازدید از بنیاد تعاون زندانیان پیرامون اشتغال زندانیان گفت‌و‌گو کردند.

ط
"مصطفی افضلی فرد" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه کمیسیون متبوعش گفت: اعضای کمیسیون از "بنیاد تعاون زندانیان" بازدید کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود اظهار داشت: ضمن این بازدید، جلسه‌ای هم با مسئولان این بنیاد تشکیل شد و پیرامون فعالیت‌هایی که در بحث اشتغال زندانیان انجام می‌شود، بحث و گفت‌و‌گو شد.

وی با بیان اینکه هدف از ایجاد اشتغال برای زندانیان، تامین معیشت و رفاه خانواده این افراد و محور قرار دادن کارآفرینی است، تصریح کرد: قرار شد که پنجاه درصد درآمد زندانیان در اختیار خانواده‌هایشان قرار گیرد و پنجاه درصد دیگر این درآمد در اختیار بنیاد تعاون قرار گیرد.

افضلی‌فرد گفت: مقرر شد اعضای کمیسیون و مسئولان بنیاد تعاون در راستای حمایت معنوی برای ایجاد اشتغال بیشتر گام بردارند و با همکاری مجلس 55هزار اشتغال به 105هزار اشتغال ارتقا یابد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود بیان کرد: ایجاد تشکل کشوری برای انجمن‌های حمایت از زندانیان و واگذاری مراکز مراقبت از زندانیان به این بنیاد نیز در دستور کار بود تا زمانی که زندانیانی که دارای اشتغال هستند و از زندان خارج می‌شوند مراقبت شوند و اشتغالشان پایدار بماند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار