نایب رئیس شورای اسلامی شه تهران گفت: متأسفانه با همه تجارب سی‌ساله‌ام در مدیریت بحران و این که نوعی از بحران نیست که مدیریت نکرده باشداما دچار حادثه شدم.

وقتی سردار برای نجات جان همسرش، دست و صورتش سوخت/ نکته مهم که بعد از حادثه به ذهن طلایی رسیدمرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران بعد از ترخیص از بیمارستان در خصوص جزئیات حادثه آتش سوزی منزل خود در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از اینکه مدت زیادی در منزل سکونت نداشتیم صبح قبل از رفتن به محل کار همسرم درخواست کرد که اجاق گاز را در تراس آماده کنم.

وی افزود:در حال آماده شدن برای رفتن به سر‌کار بودم که صدای فریاد همسرم را شنیدم بعد از رفتن به سمت تراس دیدم اجاق گاز آتش گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در آن لحظه اولین نکته نجات جان همسرم بود و این که آسیب به سایر نقاط ساختمان سرایت نکند و مردم آسیبی نبینند.

نایب رئیس شورای اسلامی تهران افزود: بعد از دور کردن همسرم از محل حادثه شتاب‌زده عمل کردم و چون نمی‌دانستم منشأ آتش سوزی از کجاست شعله‌های آتش موجب سوختگی دو پا دست و صورتم شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در طول 13روزی که در بیمارستان چمران بستری بودم نکاتی به نظرم رسیثد که دانستنش برای مردم خالی از لطف نیست.

طلایی ادامه داد: حادثه قدرت تصمیم را از فرد می‌گیرد از این رو نکته مهم آموزشی مردم و اقدامی برای جلوگیری از حوادث این چنینی است.

طلایی گفت: نکته ای که در طول این 12روز بستری بودن خود در بیمارستان درک کردم پرستارانی بودند که مثل فرشتگان گمنام که دیده نمی‌شوند اما کارشان تعیین کننده است و مجموعه‌ عواملی که منجر به نجات افراد می‌شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:آن چه دوستان خبردادند لطف و محبت مردم به بنده بود که از این بابت بسیار خرسندم چرا که قطعا بازگشت سلامتی خود را مدیون دعای خیر مردم هستم.

طلایی بیان داشت: ازجامعه‌روحانیت، جامعه ورزشی ، فرهنگی و عموم‌همکاران در شهرداری و وزیر بهداشت و همکاران شورا و...سپاسگزارم که در این مدت به عیادت بنده آمدند.

وی گفت: این حادثه برای من درس شد تا با درد مردم بیشتر آشنا شوم و درک کنم که اگر خدای نکرده زلزله ای در شهر داشته باشیم تلفات ناشی از گاز و آتش سوزی قطعا بیش از آوار ساختمان خواهد بود.

طلایی ادامه داد: امیدوارم به همت مردم خیر، شهردار تهران و وزیر بهداشت یک مرکز تخصصی بیماری‌های سوختگی در تهران ایجاد کنیم چرا که شهر تهران با این وسعت یک مرکز تخصصی ندارد و نیاز است.

وی در پایان گفت: با همه تجارب سی‌ساله‌ خود در مدیریت بحران و با وجود اینکه نوعی از بحران نبوده که مدیریت نکرده باشم و استاد مدیریت چهارشنبه سوری هستم متأسفانه دچار حادثه شدم.

انتهای پیام/


برچسب ها: حادثه ، سوختگی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار