مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از انصراف اکبر ترکان از انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور خبر داد و گفت:وی به دلیل مشغله‌های زیاد فرصت حضور در هیئت مدیره را ندارد.

مشاور رییس‌جمهور عطای نظام مهندسی را به لقایش بخشیدسعید الله‌بداشتی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه نامه انصراف اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مبنی بر شرکت هفتمین دوره در انتخابات نظام مهندسی ساختمان منتشر می‌شود گفت: نامه انصراف اکبر ترکان به زودی در هیات اجرایی منتشر می‌شود.

وی دلیل انصراف اکبر ترکان در مشغله فراوان در شورای عالی مناطق ازاد بیان کرد و گفت: وظیفه نظام مهندسی بسیار سنگین است و از سوی دیگر مدیریت در سازمان مناطق آزاد فرصتی برای حضور بیشتر در سازمان نظام مهندسی را به وی نمی‌دهد.

الله‌بداشتی تصریح کرد: تنها وجود نام در سازمان کافی نیست بلکه باید زمان و انرژی بیشتری را برای حضور در این سازمان بگذارد.

براساس این گزارش اکبر ترکان در خصوص دلایل انصراف خود گفته بود :  نیز  با توجه به مشغله فراوان در حوزه های مختلف  فرصت محدودی دارم و وظیفه نظام مهندسی بسیار سنگین است لذا امکان حضور در این سازمان را نخواهم داشت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: من اکنون در جلسات نظام مهندسی و جلسات استان تهران شرکت می‌کنم ولی وقتم محدود است و در این رابطه با مشورتی که با دوستان داشتم به این جمع‌بندی رسیدم که از حضور در انتخابات انصراف دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار