سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری گفت: مذاکرات خوبی با اسپانسر صورت گرفته و به مرحله آخر رسیدیم که بعد از عقد قرارداد به اطلاع عموم می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی در ادامه عنوان کرد به هر حال ممکن است یک قرارداد سریع امضا شود اما به تعهداتش عمل نشود نبستن این قرارداد بهتر است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه برای پیگیری مطالبات باشگاه پرسپولیس ساعت 9 شب عازم مالزی هستم بر این اساس شنبه هفته آینده در خدمت اهالی رسانه خواهد بود تا با شرایط بهتری جوابگوی سئوالات باشم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پیراهن باشگاه هفته گذشته رونمایی شد و با اتفاقات رخ‌داده در هفته‌های بعد شرایط مناسب‌تری پیدا می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت اسپانسر 3090بیان کرد: اسپانسر 3090 قراردادش را تمام شده می‌داند اما از نظر ما قرداد این اسپانسر هنوز به پایان نرسیده و یک بازی دیگر با این اسپانسر قرارداد داریم.

وی در مورد اینکه کاشانی همراه اول را اسپانسر باشگاه پرسپولیس معرفی کرده تصریح کرد: من از سخنان کاشانی اطلاعی ندارم اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم تا به یک نتیجه نهایی با اسپانسر برسیم.
عبدی در مورد اینکه قرارداد حامی مالی قبلی لغو شد، گفت: منافع باشگاه اولویت ما است و موضوع انتخاب اسپانسر باید در هیات مدیره مطرح شود.

بحث اسپانسر دو هفته پیش مطرح شد اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت شرکت مجید تصریح کرد: صحبت افراد محترم است اما بدون قرارداد هیچ مسئله‌ای رسمی نیست تصمیمات گام‌به گام برمی‌داریم و هر گام را سفت برمی‌داریم تا دچار مشکل نشویم.

عبدی در مورد انتخاب مدیرعامل گفت: مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در گذشته عوض می‌شدند امیدوارم هر کس انتخاب می‌شود با برنامه‌ریزی بلند مدت و حمایت هیات مدیره برنامه‌هایش را پیش ببرد.

مدیرعامل با برنامه بلند مدت به نتیجه می‌رسد وما هم به برنامه‌ریزی بلندمدت پایبند هستیم.
مدیرعامل منصوب باید برنامه‌هایش را بدهد و امیدوارم باشگاه به جایگاه امنی برسد تا مدیر عامل کارش را با فراغ‌بال انجام دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:مسائل منتشر شده یکی از شبکه‌های اجتماعی ، ربطی به باشگاه پرسپولیس ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار