سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است خستگی بازیکنان در این دو هفته روی بازی تیم تاثیر گذاشته است.

علی شجاعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار روز گذشته مقابل تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان ما مقابل نفت بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با توجه به مشکلاتی که برای تیم ما در این چند هفته اتفاق افتاد معتقدم ذوب‌آهنی‌ها یکی از بازی‌ها خوب خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این دو هفته تیم ما بسیار زیر فشار قرار گرفت. در چهار نوبت مجبور شدیم مسیر تبریز به اصفهان را طی کنیم و این باعث شد بازیکنان ما خسته شوند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد مصدومیت‌های متعدد بازیکنان ذوب‌آهن ابراز کرد: متاسفانه از ابتدای فصل تیم بدشانسی‌های زیادی آورده است در بازی اول خود در لیگ برتر قاسم حدادی‌فر، کاپیتان با تجربه خود را از دست دادیم و نتوانست تیم را در این مدت همراهی کند.

پس از آن در بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان، بینی کاوه رضایی شکست و بدتر از آن مصدومیت مهرداد قنبری بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن است.

وی افزود: با همه این مصدومیت‌ها و خستگی‌های ناشی از سفر معتقدم بسیار خوب عمل کردیم و توانستیم امتیازات بالایی را در هفت هفته لیگ به‌دست آوریم و درجام حذفی نیز به مرحله بالاتر صعود کردیم.

شجاعی در خصوص تعطیلات لیگ گفت: در این تعطیلات تمرینات خود را پیگیری خواهیم کرد و بازیکنان ملی‌پوش ما به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

وی در مورد مصدومیت مهرداد قنبری و از دست‌دادن تیم ملی تصریح کرد: در درجه اول برای خود مهرداد قنبری ناراحت شدیم که در اوج بازی‌اش دچار مصدومیت شد. همچنین این بازیکن می‌توانست کمک فراوانی به تیم ذوب‌آهن کند که متاسفانه دوری طولانی مدتی را از میادین خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان در مورد برنگشتن اسماعیل فرهادی به جمع سبزپوشان خاطرنشان کرد: فرهادی در ابتدای فصل به اردوی ذوب‌آهن اضافه شد اما مصدومیت وی به طور کامل رفع نشده بود.

از فرهادی خواستیم در تمرینات شرکت کند تا پس از رفع مصدومیتش به تیم اضافه شود اما وی در تمرینات حاضر نشد و چندین بار که من با فرهادی تماس گرفتم جواب تلفن من را نداد که نمی‌دانم این مساله چرا به‌وجود آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار