آل سعود در حادثه منا بی کفایتی خود را ثابت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری؛ استاد حوزه علمیه مازندران،با ابراز همدری نسبت به خانواده‌های داغدار حادثه سرزمین منا گفت: آل سعود از پول بیت‌المال مسلمانان جهان صرف هزینه های هم پیمانی با صهیونیسم بین‌المللی و استکبار جهانی می‌کند و این غداره‌کشان با دست در دست هم دادن آن قوم بی اساس و جعلی درصدد کشتن هم کیشان خود درست در ماهی که جنگ و خونریزی حرام اعلام شده است می کنند.

حجت‌الاسلام تقی زاده افزود:آل سعود به دنبال جنایت در کشورهای منطقه است که این اقدامات سبب رسوایی آنان شده تا چهره منحوس آل سعود برای جهانیان به نمایش گذاشته شود و بی کفایتی آن ها در عدم مدیریت مکه و مدینه اثبات شود.

وی بر ضرورت امنیت بیشتر و تکریم حجاج تأکید و تصریح کرد:مدیریت شورایی سبب می‌شود آل سعود بی خرد به نتیجه عمل سفاکانه خود برسد تا درس بزرگی برای تاریخ باشد که دین را به تجارت نگذارند و در کنار خانه خدا مشغول پرستش شیاطین نشوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که مدیران بی تدبیر آل سعود در جریانات اخیر حوادث گوناگون نشان داد عرضه انجام چنین کار بزرگی را نداشتند تا بتوانند میزبانی و مدیریت اجرایی ضیوف الرحمان را داشته باشند، گفت:آل سعود بویی از انسانیت ندارد که از پس مدیریت برآمده تا ضمن اعتذار از مسلمانان جهان و اظهار تسلیت از خانواده بزرگ مسلمانان میزبانی درستی پس از این جریان داشته باشد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: این افراد روزی در کسوت بت پرستی و زنده به گور کردن دختران خود شهره بودند و امروز با انجام این صحنه های دلخراش و ضد بشری چهره واقعی خود را نشان می دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.