نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت سال دفاع مقدس به نقشه راه جبهه مقاومت در جهان اسلام در مسیر استکبار ستیزی تبدیل شده است .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس در بدنه جمهوری اسلامی ایران ، نماد استقامت و مقاومت و ایستادگی ملت ایران و مسئولان در نبرد با جبهه استکبار بود .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی تنها با رژیم بعث عراق در جنگ نبود ، زیرا این رژیم به فرماندهی صدام ملعون سیمای استکبار جهانی بود و آمریکا و اسرائیل منبع تقویت کننده این دشمن متجاوز به مرز های ایران اسلامی بودند .

مشهدی عباسی با بیان اینکه از 14ملیت دنیا در دوران دفاع مقدس اسیر گرفته شد اضافه کرد : این موضوع نشان می دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با ابرقدرت های جهان در نبرد بود و با رشادت های فرزندان خود و خون پاک آنها اجازه نداد حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دفاع مقدس اکنون به نقشه راه جبهه مقاومت در راستای مبارزه با اسرائیل جنایت کار و گروهک های تروریستی تکفیری تبدیل شده است .

انتهای پیام /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.