عضو هیأت مدیره ملوان گفت: برخی از هواداران برای خودشان تجزیه و تحلیل کرده و می‌گویند.

پیشگا هادیان: ماهینی مقابل پرسپولیس کم‌کاری نکرد

پیشگا هادیان عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت کنونی ملوان بندرانزلی توضیحاتی داد و اظهار کرد: 3روز تا روز سه شنبه تعطیل است پس از ان تیم روز جمعه برای برپایی اردویی هشت روزه در کردان عازم تهران می‌شود و احتمال برگزاری دیدارهای تدارکاتی هم وجود دارد.

وی در خصوص اتفاقاتی که پس از بازی مقابل پرسپولیس برای حسین ماهینی پیش آمده بود گفت: ماهینی یکی از فوتبالیست‌های خوب ماست که در بازی مقابل پرسپولیس از لحاظ کارشناسی بهترین بودند.

تصور می‌کنم اتفاقاتی که برای ماهینی بعد از مصاحبه‌اش که گفته بود برای پرسپولیس ارزوی موفقیت می‌کنم افتاد سوء تفاهم بوده و برخی از هوادارن با تجزیه و تحلیل خودشان تصور کردند که ماهینی در زمین کم کاری کرده ولی حقیقت این است که ماهینی با وجود این که پرسپولیسی بوده در بازی مقابل این تیم چیز دیگری نشان داده و بسیار خوب کار کرد.

بالاخره باید در حرف های زده شده دقت شود هوادارنا ملوان علاقه خاصی به تیمشان دارند تنها دو تیم در ایران هستند که هوادارانشان این گونه غرتمند هستند یکی ملوان و دیگری صنعت نفت آبادان .

هواداران این تیم به هیچ تیم دیگری علاقه‌ ندارند.به هر حال پس از این اتفاقات مشکلات حل شد. از ماهینی عذرخواهی و از وی حمایت کردند.

وی در ادامه در مورد انتخاب مدیرعامل جدید افزود: خوشبختانه رضائیان دو روز پیش معارفه و امروز برای اولین بار در باشگاه حاضر شد و با سایر کارکنان جلسه داشت.

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان در خصوص وضعیت اسپانسر این تیم گفت: در صدد آن هستیم که تا چند روز اینده اسپانسر را انتخاب کنیم همان طور که قبلا دنیامالی گفته بود اول مدیرعامل و پس از آن اسپانسر.

پیشگا هادیان در انتها در خصوص مسائل مالی ملوان گفت: شما به عنوان یک خبرنگار یک آمار بگیرید متوجه می‌شوید بقیه تیم‌ها هم شرایط بهتری نسبت به ما ندارند البته برخی تیم‌های دولتی هستند که از بیت‌المال پول می‌گیرند ولی به امید خدا براساس گفته دنیامالی و هیأت مدیره قبل از بازی بعدیمان پرداختی‌ دیگری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار