آبادان در مسابقات بیلیارد خوزستان مقام قهرمانی را کسب کرد.

قهرمانی آبادان در مسابقات بیلیارد در خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۲۳ ورزشکاراز سراسر استان خوزستان در مسابقات ایت بال و ناین بال که به مدت دو روز در آبادان برگزار شد شرکت کردند .

پیمان ادیبی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان بانوان خوزستان در رشته پاکت بیلیارد در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند افزودد: بانوان آبادانی توانستند با اقتدار کامل، تمام مقام‌های قهرمانی را در دو رشته یاد شده را از آن خود کنند.

وی اضافه کرد: در بخش ایت بال «سحر بایمانی»، «شهربانو محمدی» و «لیلا مالکی» هر سه از آبادان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان همچنین گفت: در بخش ناین بال نیز «طاهره اسلامی»، «الهام عباسی» و «نسرین الهی خواه» باز هم هر سه نفر از آبادان به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند به‌مناسبت حماسه شکست حصر آبادان با همکاری اداره ورزش و جوانان آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، در بیش از 60 رشته ورزشی در رده ملی، استانی و شهرستانی از هشتم شهریورماه جاری آغاز شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.