مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی با ابراز تاسف از حادثه منا، تمامی جشن ها و ویژه برنامه های روز جهانی جهانگردی را لغو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ حسين زارع صفت با اشاره به فرا رسيدن 5 مهر، روز جهاني جهانگردي گفت: بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگري كشور، با توجه به اعلام سه روز عزاي عمومي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي و به نشانه ابراز همدردي با خانواده هاي حجاج ، تمامی جشن ها و ويژه برنامه هاي 5مهر روز جهاني جهانگردي لغو شده است.

وي با بيان اينكه هر گونه برنامه های شاد و مفرح و موسیقی و جشن در روز 5 مهر لغو و حذف شده است افزود: برنامه هایی که صرفا به صورت همایش، سخنرانی یا نمایشگاه و اعلام برگزیدگان مسابقات است با رعایت فضای عزای عمومی کشور و حذف برنامه های شاد، با ذکر فاتحه بر جان باختگان این حادثه برگزار خواهد شد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به حادثه دلخراش منا، با تسليت اين حادثه به محضر حضرت بقيه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري، ملت بزرگ ايران و خانواده هاي حجاج براي درگذشتگان اين حادثه علو درجات و براي بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر مسألت كرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.