عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت : همه ابعاد حادثه منا بر عهده رژیم آل سعود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم مشهددر محل بقعه یاسر و ناصر طرقبه و شاندیز با تسلیت درگذشت جمعی کثیری از حجاج بیت الله الحرام در منا افزود : حادثه قربانی شدن حاجیان در منا نشان دهنده بی عرضگی و بی لیاقتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج است.

وی با بیان اینکه توجیه مسئولان سعودی از آنها سلب مسئولیت نمی‌کند گفت: مسئولان این رژیم بجای این که همه همت و توان خود را بهتر برگزار کردن این مراسم عظیم امت مسلمان بگذارند همه بی همتی خود را در کشتار مردم مظلوم یمن صرف می‌کنند.

او در ادامه سخنان خود گفت : ملت ایران در موضوع برجام زیر با ذلت دشمنان نمی رود و در مسئله برجام مطیع امر رهبری است و مذاکره کنندگان را نیز خادم ملت می داند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطر نفوذ سیاسی و فرهنگی دولت آمریکا از طریق برجام را مسئله مهمتر از برجام اعلام کرد و افزود: دشمن سعی دارد از طریق برجام به این کشور نفود سیاسی و فرهنگی کند و دوباره مانند قبل از انقلاب دست به چپاول و غارت در این کشور بزند اما با وجود رهبر و ملت عاشورایی دشمنان آرزو سلطه مجدد بر این کشور را به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت تهران یکی از ابعاد بیعت شیعیان با امامان را بیعت با جانشین امام زمان(عج) که ولی فقیه زمان است عنوان و تصریح کرد: هر کس دم از پیروی از امام زمان(عج) می زند نمی‌تواند به جانشین و نائب ایشان بی تفاوت باشد و به او ابراز عشق نکند.

آیت الله سید احمد خاتمی گفت : بر اساس روایات متواتر ولی فقیه جانشین امام زمان(عج) در دوران غیبت است و عزت و بزرگی راکه ایران اسلامی پس از انقلاب بدست آورده است باید مرهون هدایت و رهبری ولایت فقیه دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.