مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد،باصدور پیامی ضمن ابراز تأسف عمیق از فاجعه دردناک منا تاکیدکرد:حادثه تأسف‌بار منا و فجایع دیگری که امسال درحرم امن الهی رخ داد حاکی از عدم تدبیر و مدیریت صحیح عربستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این پیام آمده است:فاجعه‌ی مصیبت‌بار جان باختن و جراحت تعداد کثیری از حجاج بیت الله الحرام از جمله حجاج ایرانی، در ایام با عظمت حج ابراهیمی موجب تألم خاطر امت اسلامی گردید. حادثه تأسف‌بار منا و فجایع دیگری که امسال در حرم امن الهی رخ داد حاکی از عدم تدبیر و مدیریت صحیح مسئولین عربستانی است.
 
به نظر می‌آید عدم تمرکز مسئولین این کشور بر وظایف ذاتی خویش در میزبانی ضیوف‌الرحمان و درگیر شدن در جنگهای متعدد خونین و بی هدف همچون کشتار مردم مظلوم یمن و پشتیبانی از تروریست های منطقه ای ، اصلی ترین عامل این بی تدبیری ها و مصیبت های ناگوار است.
 
اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد، ضمن ابراز تأسف عمیق از این فاجعه دردناک، و عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مراجع عظام (دامت برکاتهم)، مردم عزادار ایران اسلامی، امت اسلامی و خانواده‌های قربانیان،برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.