مدیر حج وزیارت استان کرمان گفت: طبق آخرین بررسی های انجام شده، حسین زینلی تنها زائر مفقودی استان کرمان، زخمیست و هم اکنون در بیمارستان عربستان به سرمی برد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ روح الله پور شعبان با اعلام اینکه آمار جان باختگان و مجروحان حادثه منا بر اساس آنچه سازمان حج و زیارت تاکنون اعلام کرده، هزار و 300 نفر کشته و 2 هزار نفر مجروح بوده، افزود: از این تعداد 131کشته مربوط به هموطنان ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: از همان ساعت اولیه حادثه خونین منا، بررسی برای بررسی وضعیت زائران استان کرمان انجام شد که خوشبختانه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، هیچ یک از زائران استان کرمان بین کشته شدگان نبودند.

پورشعبان تصریح کرد: طبق آمار، تنها زائر مفقود شده از استان کرمان، محمد حسین زینعلی از کاروان ۲۶۰۰۲۲ (کاروان دهقان رحیمی) از رفسنجان بود که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد، وی زخمیست و در بیمارستان عربستان به سرمی برد.

یادآور می شود: ساعت 9 صبح پنجشنبه، 2 مهر 94، مصادف با عید سعید قربان، هزاران نفر از حجاج حاضر در منا که برای فریضه رمی جمره به سمت جمرات می رفتند، در تقاطع خیابان های 204 و 223 به هم پیوستند که در اثر ازدحام جمعیت، بیش از هزار نفر جان باختند و دو هزار نفر هم مجروح شدند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حادثه منا ، مفقود ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.