نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی اعلام کردند: حادثه تلخ و مصیبت جانکاهی که دل‌های امت اسلامی را اندوهگین ساخت و بی‌کفایتی و عدم شایستگی دولت عربستان را در مدیریت شایسته حج متجلی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و ربیع فلاح استاندار مازندران در پی حادثه منا و درگذشت بسیاری از حجاج، پیام مشترک صادر کردند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

و من یخرج من بیته مهاجرا الی‌الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی‌الله و کان الله غفورا رحیما

حادثه مصیبت بار در حج ابراهیمی و سرزمین وحی که در سایه بی‌تدبیری و ناتوانی رژیم آل سعود موجب جان باختن و مجروح شدن شمار کثیری از حجاج بیت‌الله‌الحرام از جمله حاجیان ایرانی اسلامی به ویژه زائران دیار علویان مازندران سرافراز شد، موجب تأثیر و تألم شده است.

حادثه تلخ و مصیبت جانکاهی که دل‌های امت اسلامی را اندوهگین ساخت و بی‌کفایتی و عدم شایستگی دولت عربستان را در مدیریت شایسته حج متجلی کرد.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت جمع کثیری از حجاج و 130 زائر ایرانی به ویژه حجاج شهید مازندرانی، با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار ابراز همدردی کرده و برای شهدای این حادثه دردناک آرزوی علو درجات از درگاه باریتعالی و برای مجروحان این حادثه غمبار آرزوی سلامتی و شفای عاجل از خداوند منان مسئلت داریم.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.