در هفته گذشته در حوزه آموزش عالی اخباری همچون جذب ۶۰ عضو هیات علمی،ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی و اخبار دیگر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه علوم پایه پزشکی و بهداشت تغییرات جدید رشته های آموزش پزشکی و علوم تغذیه و اضافه شدن رشته جدید ارگونومی را اعلام کرد.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل در روزهای ۶ و ۷ مهرماه نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات ارسالی خود در این رشته ها اقدام کنند.

جذب ۶۰ عضو هیات علمی جدید در مهرماه 
سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آیین استقبال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: درحال حاضر این دانشگاه دارای 530 عضو هیات علمی است که تا مهرماه امسال تعداد 60 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه جذب می شوند.

ظرفیت پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد 
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از وضعیت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 94 خبر داد و گفت : ظرفیت استخدام در این دوره 3 هزار و 704 نفر است که از این تعداد 762 نفر زن و 2هزار و 942 نفر مرد پذیرش می‌شوند.

ثبت‌نام حدود ۱۱۲ هزار نفر در دوره‌های کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی 
توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از جزئیات ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام جدید دانشگاه علمی کاربردی سال 94 خبر داد و گفت:براساس گزارشاولیه 111 هزار و 113 داوطلب برای شرکت در پذیرش دوره مذکور ثبت نام کردند. 

برگزاری دومین گردهمایی مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی 
دکتر داوود ثمری رئیس مرکز فناوری و ارتباط با صنعتگفت: در روزهای هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری گردهمایی سراسری معاونین پژوهشی و روسای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز برگزار می‌شود که این گردهمایی‌ها دومین دوره مرکز رشد است که معاونین در آن حضور دارند.

وزیر علوم سرپرست دانشگاه زابل را منصوب کرد 
دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر موسی بهلولی را به سمت سرپرست دانشگاه زابل منصوب کرد.

آخرین احکام صادره توسط رئیس دانشگاه صنعتی شریف 
دکتر فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف طی حکمی دکتر حامد مرادی را از تاریخ ۲۱ شهریو۹۴ برای مدت دو سال به عنوان مدیر امور فرهنگی دانشگاه  و دکتر رضا سروری را از تاریخ 
 ۱۴شهریور۹۴ برای مدت دو سال به عنوان مدیر گروه الکترونیک دانشکده مذکور منصوب کرد.

افزایش وام تحصیلی و مسکن دانشجویان علوم پزشکی 
دستورالعمل اجرایی استفاده از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درسال تحصیلی ۹۵- ۹۴ ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل اجرایی استفاده از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت وام تحصیلی دانشجویان مجرد ماهیانه از ۶۵۰ هزار ریال به ۷۵۰ هزار ریال و وام تحصیلی دانشجویان متاهل از ۸۸۰ هزار ريال به ۹۸۰ هزار ريال افزایش یافت.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار