مربی پیشین تیم ملی بسکتبال ایرن معتقد است عملکرد کادر فنی ایران برابر هند در حفظ انرژی تیم، هوشیارانه بود.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من جریان کامل بازی تیم ملی بسکتبال ایران برابر هند را دیدم و معتقدم تیم ایران به آنچه می‎‌خواست در این بازی دست یافت. برخلاف توقعی که برخی از تیم ملی دارند، اینکه انرژی بازیکنان برای بازی‌های سرنوشت‌ساز حفظ شد و بائرمن از نیمکت ایران به خوبی بازی گرفت، اقدام هوشمندانه‌ای بود. 

حاتمی در پاسخ به این پرسش که شروع امتیازگیری ایران با گذشت حدود پنج دقیقه از کوارتر دوم، نگران‌کننده نیست؟ توضیح داد: به هرحال چه بهتر که ضعف‌های ما در همین مراحل ابتدایی دیده شود تا در مراحل حساس بعد. ما زمان زیادی برای یکه‌تازی ستاره‌های تیم‌مان در آسیا صرف کردیم و تصمیم کادر فنی در میدان دادن به جوان‌ترها قابل تحسین است. 

مربی پیشین تیم ملی بسکتبال درباره بازی صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی گفت: صمد و حامد از بازیکنان با تجربه تیم ما به حساب می‌آیند و مطمئن باشید زمانی که باید با جدیت کامل در خدمت تیم باشند، به خوبی قابلیت‌های خود را نشان می‌دهند. درباره بازی خوب حسن‌زاده در پست 4 هم باید بگویم برخلاف آرمان زنگنه که فوروارد قدرتی شوت‌زن است و این ویژگی را اوشین ساهاکیان هم دارد، حسن‌زاده بازیکنی است که در ریباندها عملکرد بسیار خوبی دارد و تا این لحظه هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. البته این هم از هنرهای کادر فنی تیم ایران است که در چه موقعیت‌هایی از مهره‌های تیم ملی بهره بگیرند. 

وی با اشاره به بازی گرفتن بائرمن از همه بازیکنان تیم ایران در بازی‌های گذشته، افزود: بازیکنان با تجربه ما حدود 10 سال است کنار یکدیگر بازی می‌کنند و کاملاً با هم هماهنگ‌اند. مهم ترکیب نیروهای جوان تیم ملی است که باید با بازی دادن به آن‌ها زمینه برای جانشین‌سازی در بسکتبال ایران مهیا شود. در این مورد بائرمن به خوبی عمل کرده است و باید بگویم او بهترین مربی‌ خارجی تاریخ بسکتبال ایران است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار