ساخت فیلم در‌باره عملیات‌های مرزی متأسفانه هنوز دغدغه مسئولان ذیربط نیست.

محمد ساسان تهیه کننده مستند «سنوروان» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع این  مستند اظهار داشت: این مستند نسبتاً بلند در‌باره عملیات‌های بچه‌های سپاه در سال 90  ودر منطقه شمال غرب تا ارتفاعات پیران‌شهر علیه گروهک آزادی طلب پژاک است.

وی بیان کرد: این مستند بیانگر اتفاقاتی است که بوسیله رزمندگان غیور اسلام برای آزادسازی ارتفاعات شمال غرب که در حدود 40 سال از کنترل ایران خارج بود.

این تهیه کننده ابراز داشت: ما این مستند را سال 91 بعد از عملیات سپاه به طور جدی پیگیر شدیم و پس از حدود 2 سال تحقیق و پژوهش و کار اجرایی موفق به ساخت این مستند حقیقی شدیم.

ساسان ادامه داد: مستند «سنوروان» با استفاده از اسناد و فیلم‌های آرشیوی و روایت‌های تاریخی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: ما برای ساخت این مستند روایی ارتفاعات سردشت را با ماشین به مدت 4 ساعت بالا رفته تا به محل مورد نظر دسترسی پیدا و کار فیلم‌برداری را انجام دادیم.

ساسان عنوان کرد: برای ساخت این مستند سختی‌های زیادی را متحمل شدیم، اما هنوز دغدغه‌ جدی مسئولان و عملیات‌های مرزی فرزندان این مرزوبوم نیست.

وی اظهار کرد: هزینه‌های این مستند را سازمان هنری رسانه‌ای اوج تقبل کرده و قرار است این مستند در هفته دفاع مقدس از شبکه افق پخش شود.

ساسان در پایان گفت: مستند «سنوروان» به کارگردانی ایمان احمدی و نویسندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور تهیه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.