کارشناس والیبال ایران گفت: در رقابت‌های اتخابی المپیک دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در سیزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی والیبال که به کسب عنوان هشتمی ایران منجر شد، گفت: به اعتقاد من مشکلات تیم ملی ایران در لیگ جهانی و پس از نمایش پرفراز و نشیب تیم ملی والیبال در آن مسابقات نمود پیدا کرد و بهتر بود همان موقع مشکلات فنی و غیرفنی تیم ملی بررسی می‌شد.

وی ادامه داد: با این حال نمایش بد تیم ایران در مسابقات جام جهانی هم فرصت خوبی است تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک مشکلات تیم رفع شود زیرا در آن  مسابقات دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم.

این کارشناس والیبال ایران با بیان این که نیمکت ضعیف تیم ملی یکی از علل این نتایج ضعیف بوده است، گفت:  متاسفانه کواچ در انتخاب دستیارانش خوب عمل نکرد. در حالی که  در ایران مربیان بزرگی داریم که می‌توانستند کمک خوبی در کنار مربیان خارجی باشند. اما کواچ کسانی را به عنوان دستیارانش انتخاب کرد که از تجربه کافی برخوردار نبودند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران از لحاظ بازیکن در شرایط خوبی قرار دارد و مهره‌های ارزشمندی در تیم ما حضور دارند. بدون شک این که گفته می‌شود این تیم نسل طلایی است حقیقت داد. نباید اجازه دهیم فرصت المپیکی شدن از دست برود.

عطایی خاطرشان کرد: در مقطع کنونی بهتر است یک  مربی داخلی به عنوان دستیار در کنار تیم باشد. تیم ایران با تقویت در کادر فنی می‌تواند بخش مهمی از مشکلاتش را حل و فصل کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار