مسائل اقتصادی سبب شده است کتاب‌های محسن سلیمانی، نویسنده در نوبت طولانی چاپ قرار بگیرد.

محسن سلیمانی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتظار طولانی خود برای چاپ کتاب‌هایش اظهار کرد: حدود 7 تا 8 کتابم در انتشاراتی‌های مختلف در نوبت چاپ قرار دارند و هنوز با وجود طی زمان طولانی منتشر نشده‌اند مسائل اقتصادی می‌تواند دلیل منتشر نشدن کتاب‌هایم باشد.

وی افزود: اغلب انتشاراتی که کتاب‌هایم در نوبت چاپ آنها قرار دارند، جزء انتشاراتی‌های دولتی محسوب می‌شوند. انتظار دریافت کمک‌های دولتی می‌تواند دلیلی برای قرار گرفتن کتاب‌هایم در نوبت طولانی چاپ باشد. این مسئله به دلیل درسی بودن کتاب‌هایم و درسنامه‌ای بودن آن‌ها برایم جای تعجب دارد.

این نویسنده با اشاره به کتاب‌های زیر چاپ خود بیان کرد: کتابم با عنوان «رمان نویسی در وقت اضافه» حدود یک سال و خورده ای است که در انتشارات «بنیاد ادبیات داستانی و شعر ایرانیان» در نوبت چاپ قرار دارد.

سلیمانی تصریح کرد: کتاب «طنز پردازی به زبان ساده» امسال است که در نوبت چاپ در «انتشارات سروش»‌ به سر می‌برند. ترجمه‌هایم  که با عناوین «جادوی زاویه دید» و «ساختار و طرح داستان» پس از طی حدود 1 سال و نیم ، 2 سال هنوز توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر نشده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.